Գովազդում ապակե խորանարդիկները հիմնականում պատրաստվում են ակրիլից, հետո ավելացվում է ջուր` ապահովելու համար ավելի լավ թափանցիկություն, իսկ պղպջակները պատրաստվում են լվացքի փոշու օգնությամբ:
Ամերիկյան դեղագիտական ընկերությունները գովազդի վրա 2 անգամ ավելի շատ են ծախսում, քան հետազոտությունների:
1955 թվականին առաջացավ առաջին «Marlboro» ծխախոտի գովազդը: Ծխախոտի գովազդում նկարահանված էին ատլետիկ կազմվածքով մարդիկ: Ավելի հանրահայտ դարձավ կովբոյի կերպարը:Այդ հոլովակում նկարահանված երեք մարդիկ հետագայում մահացան թոքերի քաղցկեղից:
Աշխարհում գովազդի վրա տարեկան ծախսվում է 500 միլիարդ դոլլար:
Մինչև Ամերիկայի բնակիչը կդառնա 65 տարեկան, նա կհասցնի դիտել միջինում 2 միլիոն գովազդային տեսահոլովակ:
Առաջին գովազդային վահանակը ստեղծվել է Ամերիկայում 1900 թվականին, որից հետո դրանք տեղադրվել են մայթեզրերին և ճանապարհների վրա:
Ավելի քան 15 միլիարդ դոլլար է ծախսվում տարեկան մանկական գովազդի համար:
Ձեռքի ժամացույցների գովազդներում ժամացույցները հիմնականում ցույց են տալիս 10.10, քանի որ այդ ժամանակ ժամացույցի բրենդը ընդգծվում է ժպիտի տեսքով:
Միջինում ամերիկայում ապրող երեխան դիտում է 40000 կոմերցիոն հոլովակ կամ 100 հոլովակ օրեկան:
«Life»-ը առաջին ամսագիրն է աշխարհում, որ աշխատել է 100 միլիոն դոլլար գովազդի միջոցով 1 տարում:
1938 թվականին ռադիոն գերազանցել է ամսագրերին` գովազդից եկած եկամտի չափով: